Reklamace, výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

Jak postupovat pří vrácení nebo výměně zboží (odstoupení od smlouvy)?

  1. V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží musí být úplné, nepoškozené, čisté, ve stavu a hodnotě, v jakém jste ho převzal(a) (nepoškozené, nenošené, neprané, s původními visačkami, příp. v původním obalu
  2. Použijte formulář pro odstoupení od Smlouvy, vše vyplňte a pošlete ho mailem na info@madopo.cz. Příp. nás kontaktujte telefonicky na našem kontaktním tel. čísle.

Formulář pro odstoupení od Smlouvy( formát PDFformát .docx ) a Reklamační formulář ( formát PDFformát .docx )

  1. Zboží zabalte tak, aby se nepoškodilo pří přepravě. Do balíčku vložte formulář pro odstoupení od smlouvy
  2. Zásilku odešlete za co nejnižší náklady na naši korespondenční adresu:

Ponožky Madopo

Třída T.G. Masaryka 1117

738 01 Frýdek - Místek

Tel.: +420 739 787 897

  1. Můžete využít odeslání zboží prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny

Postup jak vrátit zboží prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny:

Zboží zabalte do neprůhledného obalu / obálky včetně potřebných dokladů.

Poznamenejte si kód pro zpětné zásilky našeho e-shopu, který je: 90750559

Zabalené zboží přineste do kteréhokoli výdejního místa Zásilkovny. Může to být pobočka, kde jste si zboží vyzvedli nebo kterákoli jiná. Seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky Zvolená pobočka by měla poskytovat službu "Reklamační asistent" (uvidíte v popisu pobočky).

Obsluze výdejního místa pouze nadiktujete výše uvedený kód a odevzdáte zásilku.

Přepravní štítek vytiskne a nalepí obsluha výdejního místa, příp. vydá potvrzení o převzetí.

  1. Prosím, neposílejte zboží na dobírku. Zásilky doručené na dobírku nepřebíráme.
  2. Náklady na vrácení zboží v případě výměny velikosti, modelu apod. hradí kupující. 
  3. Postup u výměny zboží je stejný jako u vrácení (odstoupení od smlouvy), po odeslání zboží si vytvořte novou objednávku na našich stránkách www.madopo.cz

Peníze za vrácené zboží Vám odešleme společně s opravným daňovým dokladem do 14 dnů na účet, ze kterého byla objednávka zaplacená, případně na účet zvolený ve formuláři Odstoupení od smlouvy. V případě platby kartou bude částka vrácena na kartu, kterou došlo k úhradě zboží. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět na naši adresu.