Reklamace, výměna a vrácení zboží
Výměna a vrácení zboží
Jak postupovat pří vrácení nebo výměně zboží (odstoupení od smlouvy)?
1. V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží musí být úplné, nepoškozené, čisté, ve stavu a hodnotě, v jakém jste ho převzal(a) (nepoškozené, nenošené, neprané, s původními visačkami, příp. v původním obalu
2. Použijte formulář pro odstoupení od Smlouvy, vše vyplňte a pošlete ho mailem na info@madopo.cz. Příp. nás kontaktujte telefonicky na našem kontaktním tel. čísle.
Formulář pro odstoupení od Smlouvy( formát PDF, formát .docx ) a Reklamační formulář ( formát PDF, formát .docx )
3. Zboží zabalte tak, aby se nepoškodilo pří přepravě. Do balíčku vložte formulář pro odstoupení od smlouvy
4. Zásilku odešlete za co nejnižší náklady na naši korespondenční adresu:
Ponožky Madopo
Alšovo náměstí 688/6
708 00 Ostrava – Poruba
Tel.: +420 739 787 897
5. Můžete využít odeslání zboží prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny, postup je popsán níže..
Zboží můžete vrátit prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny následovně:
Zboží zabalte do neprůhledného obalu / obálky včetně potřebných dokladů.
Poznamenejte si kód pro zpětné zásilky našeho e-shopu, který je: 90750559
Zabalené zboží přineste do kteréhokoli výdejního místa Zásilkovny. Může to být pobočka, kde jste si zboží vyzvedli nebo kterákoli jiná. Seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky Zvolená pobočka by měla poskytovat službu "Reklamační asistent" (uvidíte v popisu pobočky).
Obsluze výdejního místa pouze nadiktujete výše uvedený kód a odevzdáte zásilku.
Přepravní štítek vytiskne a nalepí obsluha výdejního místa, příp. vydá potvrzení o převzetí.
5. Prosím, neposílejte zboží na dobírku. Zásilky doručené na dobírku nepřebíráme.
6. Náklady na vrácení zboží v případě výměny velikosti, modelu apod. hradí kupující.
7. Postup u výměny zboží je stejný jako u vrácení (odstoupení od smlouvy), po odeslání zboží si vytvořte novou objednávku na našich stránkách www.madopo.cz
Peníze za vrácené zboží Vám odešleme společně s opravným daňovým dokladem do 14 dnů na účet, ze kterého byla objednávka zaplacená, případně na účet zvolený ve formuláři Odstoupení od smlouvy. Částka však nebude vrácena dříve, než Zboží obdržíme, nebo nám prokážete, že došlo k jeho zaslání zpět na naší adresu.