Reklamace, výměna a vrácení zboží

Výměna a vrácení zboží

Jak postupovat pří vrácení nebo výměně zboží (odstoupení od smlouvy)?

1. V zákonné lhůtě do 14 kalendářních dnů od převzetí máte právo odstoupit od kupní smlouvy a zboží bez udání důvodu vrátit. Zboží musí být úplné, nepoškozené, čisté, ve stavu a hodnotě, v jakém jste ho převzal(a) (nepoškozené, nenošené, neprané, s původními visačkami a v původním obalu

2. Použijte formulář pro odstoupení od smlouvy, vše vyplňte a pošlete ho mailem na info@madopo.cz

3. Zboží zabalte tak, aby se nepoškodilo pří přepravě. Do balíčku vložte formulář pro odstoupení od smlouvy

4. Zásilku odešlete za co nejnižší náklady na naši korespondenční adresu:

Ponožky Madopo

28. října 555/220

709 00 Ostrava – Mariánské Hory

Tel.: +420 739 787 897


 

Zboží můžete vrátit prostřednictvím výdejního místa Zásilkovny následovně:

Zboží zabalte do neprůhledného obalu / obálky včetně potřebných dokladů.

Poznamenejte si ID našeho e-shopu, které je: 145063

Zabalené zboží přineste do výdejního místa Zásilkovny. Může to být pobočka, kde jste si zboží vyzvedli nebo kterákoli jiná. Seznam najdete zde: www.zasilkovna.cz/pobocky Zvolená pobočka by měla poskytovat službu "Reklamační asistent" (uvidíte v popisu pobočky).

Obsluze výdejního místa pouze nadiktujete ID našeho e-shopu a odevzdáte zásilku.

Přepravní štítek vytiskne a nalepí obsluha výdejního místa, příp. vydá potvrzení o převzetí.


5. Prosím, neposílejte zboží na dobírku. Zásilky doručené na dobírku nepřebíráme.

6. Náklady na vrácení zboží hradí kupující. 

7. Postup u výměny zboží je stejný jako u vrácení (odstoupení od smlouvy), po odeslání zboží si vytvořte novou objednávku na našich stránkách www.madopo.cz

Peníze za vrácené zboží Vám odešleme společně s opravným daňovým dokladem do 14 dnů.